Політика забезпечення неупередженості

Керівництво ОС СМ ТОВ «ООВ «ПромСтандарт», розуміючи важливість неупередженості при здійсненні діяльності з сертифікації систем менеджменту, покладає на себе зобов’язання щодо управління конфліктами інтересів і гарантує об’єктивність діяльності з сертифікації систем менеджменту.

ОС СМ ТОВ «ООВ «ПромСтандарт» з метою забезпечення неупередженості та об’єктивності при проведенні робіт з сертифікації:

  • не пропонує та не надає послуги сертифікованим клієнтам з проведення внутрішніх аудитів, або послуги з сертифікації тим клієнтам, у яких ОС СМ проводив внутрішні аудити;
  • не приймає рішення про сертифікацію СМ, стосовно якої клієнт отримав консультування або допомогу у проведенні внутрішніх аудитів від консалтингової організації, зв’язки ОС СМ із якою становлять загрозу неупередженості;
  • не реалізує та не пропонує види діяльності, які пов’язані з діяльністю організацій, що надають консультування з розроблення СМ, не залучає ресурси консалтингової організації, яка надавала послуги з розроблення СМ клієнту, для здійснення аудитів цього клієнта;
  • не приймає рішення про сертифікацію СМ інших органів з сертифікації СМ;
  • у разі появи неналежних заяв будь-яких консалтингових організацій, щодо спрощення, полегшення, прискорення чи здешевлення сертифікації, якщо її буде проводити ОС СМ, повідомляє про це усі зацікавлені сторони (у тому числі Раду ОС та НААУ) та вживає заходи з виправлення (спростування) таких заяв;
  • не залучає до процесу сертифікації персонал, який щонайменше на протязі останніх двох років надавав консультування замовнику;
  • не надає послуги з сертифікації, якщо взаємовідносини між ОС СМ та клієнтом становлять неприйнятну загрозу неупередженості;
  • вживає заходи з виключення або мінімізації загроз неупередженості, якщо виявлені ризики конфлікту інтересів;
  • забороняє персоналу ОС СМ, який залучений до сертифікації пропонувати або надавати консультування щодо СМ або проведення внутрішнього аудиту своєму клієнту;
  • вживає усі необхідні заходи для захисту співробітників (у тому числі Ради ОС та Апеляційної комісії) від спроб будь-якого невиправданого внутрішнього і зовнішнього, комерційного, фінансового або іншого тиску, який може негативно позначитись на якості їхньої роботи;
  • вимагає від персоналу повідомляти про будь-яку спільну діяльність з юридичними особами (постачальниками або виробниками продукції, що проходить сертифікацію), яка може загрожувати неупередженості чи об’єктивності сертифікації.

Догори